hei &

Velkommen til NOIIA!

Vi har som mål å skape litt mindre rot i hvert eneste hjem. Dette skal vi få til ved å tilby deg kvalitetsbevisste, bærekraftige og estetisk flotte produkter med et nordisk preg. Vi samarbeider med en rekke kjente, prisbelønte leverandører som garanterer god kvalitet og lang levetid. Vi sjekker grundig kvaliteten på produktene vi tilbyr, slik at du alltid får de beste varene levert på døren. Vi tror på kvalitet og unik kundeservice, men viktigst av alt, vi mener at organisering kan være noe for alle. Vi streber derfor etter å tilby deg fantastiske produkter til gode priser, uansett hvor i landet du bor. 

Vi håper du finner like mye nytte av nettbutikken som oss, og at produktene vi tilbyr vil gjøre livet ditt hjemme mer oversiktlig og gledelig.

Lykke til med organiseringen 🖤

- Pernille, gründer & daglig leder

NOIIA var en idé jeg fikk etter å ha tilbragt mye tid hjemme under pandemien. Det å organisere og gjøre om i skap og hyller ble en måte å holde meg opptatt på, og behovet for organiseringsprodukter oppstod. Uten tilgang til butikker ble internett en go-to, og jeg la fort merke til at jeg måtte oppsøke flere ulike nettbutikker for å få tak i det jeg var ute etter - istedenfor å finne alt på ett sted. Jeg så behovet for en slik nettside, og jeg grunnla NOIIA like etter.

Dette er en butikk for alle som ønsker seg en enklere hverdag, og en enklere hverdag trenger kun å være et klikk unna.

Vår visjon

Vi har som alle andre bedrifter en stor lidenskap for det vi driver med, og ikke minst for å tilby deg alt til organisering under ett og samme tak. Vi er en liten startup bedrift som per i dag fører et lite, men voksende varelager selv.

For 2022 & 2023 er vår visjon å kunne tilby deg et komplett vareutvalg slik at vi kan bli din foretrukne leverandør. Vi har nylig byttet frakt-transportør til PostNord, som har satset stort på miljøvennlig postdistribusjon, med hensyn til blant annet kjøretøy og drivstoff. Dette gjør at fraktkostnaden er høy, men dette mener vi er en kostnad som er verdt å betale for miljøet. 

Vi ønsker også å kunne by på mer innbydende innpakning slik at du får en enda bedre kundeopplevelse når pakken kommer til deg, men det er også viktig for oss at emballasjen vi benytter er miljøvennlig. Vi jobber derfor målrettet mot at all emballasje til enhver tid skal være resirkulert, biobasert og gjenbrukbar, samtidig som tiltalende. Vi ønsker at det skal være både fornuftig og spennende å motta en pakke fra oss - alt fra innpakning til produkt.

Vi jobber kontinuerlig med å bli ditt førstevalg innenfor organiseringsprodukter, og med din hjelp er vi et skritt nærmere å nå det målet. Vi takker deg for den investering du gjør i bedriften vår ved å handle hos oss. 

Beklager, vi fant ingen spørsmål som matcher ditt spørsmål

Frakt

Hva er forventet leveringstid?

Produktene dine sendes normalt innen to dager etter bestillingen er lagt inn, og deretter tar det 3-6 dager før du mottar bestillingen din. 

Hvor mye koster frakt?

Det avhenger av vekt og kjøpssum. Handler du for over 1000,- får du fri frakt. Handler du for under 1000,- koster det normalt 99,-. Små pakker som får plass i postkassen koster 69,- (dette dukker opp i utsjekk som et alternativ om mulig).

Hvilke transportører benytter dere?

Vi benytter både PostNord og Bring, avhengig av forsendelsens størrelse. Ved små bestillinger som går i postkassen sender vi med Bring, mens ved større bestillinger som må sendes til utleveringssted benytter vi PostNord.

Min bestilling

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Noen ganger blir bestillinger sendt ut før vi rekker å behandle kanselleringen din. Avbestillinger er derfor kun mulig frem til varen blir sendt fra lageret. Kortet ditt vil ikke bli belastet før varen blir sendt fra lageret. 

Hva skjer hvis jeg mottar feil vare?

Hvis det er et problem med bestillingen din - om det er feil produkt, den er defekt, eller på en annen måte ikke akkurat det du ønsket - gi oss beskjed, så fikser vi det på en måte som fungerer for deg.

Tilbyr dere bytter?

Vi tilbyr ikke bytter. Vi anbefaler deg derfor å benytte deg av angreretten og deretter legge inn en ny bestilling på den varen du ønsker, for å sikre deg at vi fortsatt har den på lager. 

Retur & angrerett

Hva hvis jeg vil returnere varene?

Om du ønsker å returnere en vare så ber vi deg registrere returen direkte i vår returportal. Her vil du få tilgang til en returetikett som festes på pakken. For å minimere unødvendig print finner vi at dette er den mest lønnsomme måten å gjøre det på. Les våre retningslinjer for retur og angrerett for all informasjon tilknyttet returer og angrerett. 

Jeg mottok et ødelagt produkt

Dette skjer dessverre av og til, enten av transport-årsaker eller menneskelig glipp. Uansett grunn så fikser vi selvsagt et nytt produkt til deg! Ta kontakt via chat eller mail så tar vi det derifra.

Hvor lang garanti er det på produktene?

Hos oss er det alltid 2 års garanti på produktene. Vær dog oppmerksom på at du bør avdekke & gi oss beskjed ved eventuelle mangler ved produktet innen 2 måneder fra du mottok produktet.

×