FAQ

1. Hva er forventet leveringstid?
Produktene dine sendes normalt innen to dager etter bestillingen er lagt inn, og deretter tar det 2-4 dager for varer vi har på eget lager, og mellom 3-5 uker for bestillingsvarer. På grunn av COVID-19 vil leveringstidene kunne bli forlenget. Vi takker for din tålmodighet.

2. Påløper det seg toll på det jeg kjøper hos dere?
For varer vi fører på eget varelager vil det aldri påløpe seg toll. Våre leverandører for bestillingsvarer er VOEC-registrerte, noe som betyr at tollrelaterte kostnader ikke vil påløpe før du handler for over 3000kr per bestilling. Derimot, om det skulle oppstå slike kostnader når du henter ut pakken på postkontoret (for en bestilling på under 3000kr) må du ta vare på kvitteringen og kontakte oss på support@noiia.no eller via chat slik at vi kan refundere beløpet. 

3. Hva hvis jeg vil returnere varene? 
Om du ønsker å returnere en vare så er du hjertelig velkommen til å kontakte oss via mail eller chat, med utfylt angrerettskjema om du ønsker det (denne finner du i ordrebekreftelsen). Les våre retningslinjer for retur og angrerett for all informasjon tilknyttet returer og angrerett. 

4. Kan jeg kansellere bestillingen min?
Noen ganger blir bestillinger sendt ut før vi rekker å behandle kanselleringen din. Avbestillinger er derfor kun mulig frem til varen blir sendt fra lageret. Kortet ditt vil ikke bli belastet før varen blir sendt fra lageret. 

5. Hva skjer hvis jeg mottar feil vare?
Hvis det er et problem med bestillingen din - om det er feil produkt, den er defekt, eller på en annen måte ikke akkurat det du ønsket - gi oss beskjed, så gir vi deg en refusjon. Du blir ikke bedt om å sende produktet tilbake til oss.

6. Tilbyr dere bytter?
Vi tilbyr ikke bytter. Vi anbefaler deg derfor å benytte deg av angreretten og deretter legge inn en ny bestilling på den varen du ønsker, for å sikre deg at vi fortsatt har den på lager. 

×