Frakt og levering

Vi samarbeider med leverandører over hele verden for å kunne tilby deg produkter av høy kvalitet. Derfor kan du oppleve at bestillingen din kommer i flere forsendelser. Store deler av vårt vareutvalg er bestillingsvarer (les mer her) og alle våre leverandører sender vanligvis varene innen to dager etter at vi mottar din bestilling, avhengig av når i uken du bestiller (bestillinger over helgen vil bli behandlet nærmeste virkedag). For bestillingsvarer tar det vanligvis 3-5 uker før varene ankommer, men grunnet COVID-19 kan forsinkelser oppstå og leveringstiden kan derfor bli forlenget. Varer vi har på eget lager sendes ut fortløpende, og leveres innen 2-4 virkedager. Så snart produktet ditt sendes, vil du motta et sporingsnummer som lar deg holde oversikt over hvor bestillingen din er til enhver tid.

Vi benytter Bring som transportør og deres klimanøytral fraktmetode for varer vi sender ut selv. Avhengig av størrelse på varene blir ordren din enten sendt direkte til din postkasse eller til nærmeste hentested. Vi tilbyr fri frakt på ordre over 999,-, og ved eventuell retur blir 44,- trukket fra refusjonsbeløpet.

Leverandørene våre for bestillingsvarer er VOEC-registrerte, noe som betyr at tollrelaterte kostnader ikke vil påløpe før du handler for over 3000kr per bestilling fra en enkelt leverandør. Vi ber deg derfor være obs på at bestillinger over 3000kr kan påløpe seg tollrelaterte kostnader. Vi anbefaler deg derfor å utføre to separate bestillinger om du ønsker å handle for 3000kr eller mer, eller ta kontakt med oss. Derimot, om det skulle oppstå slike kostnader for en bestilling på under 3000kr, når du henter ut pakken på postkontoret, må du ta vare på kvitteringen og kontakte oss på support@noiia.no slik at vi kan få refundert beløpet. 

Besøk Tollvesenets sider for mer informasjon om VOEC-ordningen. 

×